40 jävla år!

Det är helt sjukt att man kan vara så gammal och ändå så snygg!? Och med så snygga vänner, det är därför vi ska "steka" tillsammans den 29 maj!







onsdag 12 maj 2010

FAQ

Jag har fått lite frågor om vad som gäller angående boende och klädkod.

Men innan jag svarar på dessa frågor vill jag gärna uppmärksamma er på enkäten som ni kan fylla i till vänster.

När det gäller boende så har jag bokat hela anläggningen på Utpost Hållö samt båtresa tur och retur till Hållö. När vi slår ut kostnaden för övernattning och båt så blir det 500 spänn per person. Ta med så ni har kontanter när ni kommer. Jag har betalat halva boendet i förhand och behöver cash till andra halvan och färjan på plats.

Utpost Hållö är ett vandrarhem så alla behöver ha med sig egna lakan alternativt sovsäck.

Anläggningen har fembäddsrum och fyrbäddsrum med dusch i varje rum. Det finns även två trebäddsrum, dessa är dock vikta för de två familjerna som har med sig sina små bebisar. Min tanke är att vi kör killrum och tjejrum.

När det gäller klädkod så finns varken krav eller förväntningar så klä er som ni känner för. Om jag känner laguppställningen rätt så kommer det finnas allt från utpräglade denimfreaks till klänning representerat. Det viktiga är att vi alla känner oss precis så snygga som vi är :-)

Några har även frågat om man ska ha med sig något. Förutom personliga grejor så tror jag inte detta. Jag kommer se till så det finns både mat, dricka och funk så det räcker till alla.

Om någon ligger inne med en gettoblaster eller batteridrivna högtalare som jag kan koppla datorn till för lite musik så hör av er till mig, 0722-27 7793 eller på mailen. Jag skulle behöva detta för en av de planerade aktiviteterna på dagen.

Lots of hugs and kisses
/Totte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar