40 jävla år!

Det är helt sjukt att man kan vara så gammal och ändå så snygg!? Och med så snygga vänner, det är därför vi ska "steka" tillsammans den 29 maj!







torsdag 27 maj 2010

Off we go

Sådärja, nu var bilen packad och jag hoppas verkligen att stötdämparna håller. Tackboxen blev så jävla full att de ordinarie spännena inte räckte så jag fick dra ihop skiten med spännremmar :-). Men som sagt nu är den packad med det som några av oss kanske blir packade av i helgen (med såna skämt ligger väl till och med Hegefors i lä?).

Börjar misströsta om jag kommer få med mig allt över till Hållö i båten på fredag, men det brukar funka annars får jag väl se till att vi tar med lite med färjan på lördag. Vädret ser ju faktiskt ut att bli ganska ok, inte varmt men i alla fall sol under lördagen.

Over and out
Totte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar