40 jävla år!

Det är helt sjukt att man kan vara så gammal och ändå så snygg!? Och med så snygga vänner, det är därför vi ska "steka" tillsammans den 29 maj!







tisdag 4 maj 2010

Intressekonflikt på Hållö den 29 maj

Hej på er!

Det har i dagarna kommit till min kännedom att Kyrkans vänner ska ha en retreat på Hållö den 29 maj. Vet inte riktigt vad en retreat är men det låter ganska stillsamt. Nu är det både för och nackdel att heta Staxäng.

Jag har idag sökt prästen som är ansvarig för denna happeningen men ej lyckats etablera en kontakt mer än att jag lämnat ett meddelande på hans mobilsvar och erhållit ett meddelande från honom.

Det positiva är att vi är överens om att våra olika tillställningar ska hållas särkskilda för syftena för våra respektive initiativ är inte helt kompatibla. Och han tror att möjligheterna till detta är stora.

Återkommer när jag vet mer om detta.

Lots of kramar
Totte

2 kommentarer:

  1. Jag har idag pratat med prästen och vi är ganska överens. De kommer hålla till i Kapellet som ligger på ett bra avstånd från vandrahemmet i gengäld så har jag lovat att vi ska visa hänsyn. Deltagarna på Reatreten kommer göra små promenader i ensamhet och stillhet på ön. Vid vackert väder så kommer vi säkerligen att utnyttja stora delar av ön så vi kommer säkert se dessa snubbar glida omkring i stillhet och jag har lovat att vi ska visa hänsyn i gengäld så kan jag på förhand säga om vi kommer nyttja speciella platser för aktiviteter som de kan undvika.
    Jag vill särskilt vädja till Sofia att du pratar lite med Måns om detta;-)

    Lots of kramar till alla funkateens

    SvaraRadera
  2. Shit - det är ju inte första april så du måste mena allvar... Snack om kompatibilitetsproblem :) Vi som tänkt skräna loss och bete oss som vi var unga och snygga igen (förutom Totte då som ju fortfarande är snygg). Krydda den planen med en kyrklig "retreat"... Man undrar ju var det är men det låter väl som att man drar sig ut på en stilla plats och tänker över en del skit man gjort eller velat göra. Kommer bli riktigt kul att se hur det här kommer funka ;)

    /Måns

    SvaraRadera