40 jävla år!

Det är helt sjukt att man kan vara så gammal och ändå så snygg!? Och med så snygga vänner, det är därför vi ska "steka" tillsammans den 29 maj!







måndag 31 maj 2010

Tack alla

Tack så hemskt mycket för era insatser på Hållö i lördags. Jag hade vansinigt roligt och känner en otroligt glädje över att kunna bjuda min vänner på ett sådant här kalas.

Dagen, kvällen och natten blev precis så roliga som jag hade hoppats och alla teamen överträffade mina högt ställda förväntingar.

Tänk vilka burgare grillgänget inledde med, detta trodde man inte skulle gå att toppa men så kom drinken och fruktstunden som faktiskt matchade grillgänget. Jag hoppas alla la märka till att frukten var skuren så ingen skulle bli sölig om fingrarna och Mojiton var ju underbar, det märktes att någon lagt ner extra skäl i att stöta limen.

Middan bara rullade på, var det någon som såg när det gänget dukade och förberedde allt, inte jag i alla fall men facit vittnade ju om att dom jobbat på som små illrar. Efter middagen så satt baren upp inom loppet av ett ögonblick, bargänget till och med kom ut på dansgolvet och serverade enormt svalkande drinkar, snyggt jobbat. I halvtid i dansen så kom vickningen in, korvarna serverades med samma värdighet som snittar på filmfestivalen i Cannes, först korvbricka sedan egen servitör med erbjudande om ketchup och senap.

Dagen efter så gjorde kanske frukorstgänget den mest heroiska instatsen när de fick till en frukostbuffé lagom tills alla vaknade.

Som avslutning vill jag särskilt tacka Peter och Linda Cornesliusson var att ni skötte kontakten med han som körde färjan, han och jag var inte på speaking terms kan man säga;-)

Jag hoppas snart kunna lägga upp lite härliga bilder från festen här på bloggen, tills dess

Let the funk be with ya!

1 kommentar: